Kort kort =)

jajemensann! Var i väg och klippte mig i dag.. det blev riiiktigt kort =) Jag är toknöjd! Superskönt nu till sommaren och sen blire perfekt till hösten för då har det hunit växa ut lite =)


Efter det tog vi en sväng bort till lappens hälsade på tommys syster som jobbade.. sen när vi ändå var ute och åkte tog vi en runda på möbelberget och fyndade antikviteter =) Jag köpte en sån där gammal köksvåg och en mjölkkanna till, superfint, och tommy köpte en snusdosa i metall 340 kr vart det, men tompa han prutade ner det till 300 han gillar att göra sådana saker =) inte för att vi är snåla direkt ;) kommer bli superfint i mitt kök ovanpå köksskåpen! jag älskar sådana där gamla grejjer.. såg även en sån där gammal klocka "tre rosor" som jag fick utav morfar nu, den gick på närmare 2000 kr där... fanns hur mycket fint som helst som sagt!

efter det hämtade vi släpet och körde all skit på tippen.. 2 vändor blev det med det jättesläpet.. skönt å ha de gjort =) NU kan garaget fyllas på nytt =) sen åkte vi hem till mina föräldrar och lämnade tillbaka ilah och så käkade vi pannkaka!
NU på kvällen har jag och jessica tagit en liten runda genom born, sen var jag hem dit och vi pratade en stund.. men nu är jag hemma och det är dags för sängen! myyyys.. tommy jobbar i natt igen =( drygt.. jaja..
nattinatt

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Åååhh vad fint!!! Du passar jääättebra i lite kortare hår :o) sov gött!!

2007-07-12 @ 22:50:44
URL: http://saramira.blogg.se
Postat av: cedella

Skitsnygg frilla! :D

2007-07-12 @ 23:31:57
Postat av: Jessica N

Jättefint blev det! :)

2007-07-13 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0