HHmmmm

undrar just vart gårdagens inlägg tog vägen?

JAja.. I dag äre onsdag i alla fall.. hade ledig dag i går.. det var underbart! Tog tag i den gamla spegeln som jag fått av mamma som hon fått från sin mormors gamla stuga.. den är säkert över 100 år spegeln och riiiktiiiigt fin =) Skrapade den i går och ska grunda den i dag.. sen ska den målas i nougatvit och med en guldram.. kommer bli skitfint i våran hall sen =)
Tommy tapetserade på, nyberg kom förbi och hjälpte till.. det blir riktigt fint! I dag har han lånat hem ett tapetbord så i dag får vi upp fondväggen =) De andra tapeterna är easy up så då behöver man inget tapetbord.. Ska bli sååå spännande när jag kommer hem i kväll =)

I går fick vi prisförslag på taket också =) det var mycket billigare än vad vi hade räknat med, det känns kul! Får vi lite pengar över sen då.. blir kanon det! SÅ taket sätter vi nog fart med också nån gång i aug.! KÄnns toppen! Får vi ordentligt tak och värme till vintern..

I går kväll sprang jag ner till torsåker också till tommys föräldrar.. det var 1,6 mil på pricken! Det gick lite segt men roligt vare när det var över.. har inte sprungit så långt hittills.. Vi håller på  planerar spanienresa för fullt där hemma =) Tommys pappa fyller 50 år i feb. så allihopa ska åka ner till spaninen, där dom har hyrt ett hus i 2 veckor.. över 30 000 kr kostar det! Riktigt fint var det.. 4 badrum, vet inte hur många rum det var.. alla barnen och deras respektive blir där 1 vecka sedan kommer deras vänner ner andra veckan.. det ska bli gryyymt kul! LIte nervös är jag bara för att det är precis när jag tagit examen.. vi kommer åka precis i min introduktion eller nåt.. det känns lite jobbigt! Men vad fan! En resa är jag fan värd.. har inte kunnat åka på nåt ju när jag har pluggat, har inte haft råd =/

KÄnner mig inte riktigt pigg i dag.. i morse när jag skulle kliva ur sängen blev jag så yr så jag ramlade rakt in i garderoben.. har kännt mig dålig hela natten också.. vaknat av och till och mått illa.. challe var heller inte riktigt som han skulle.. han pep och hade ingen ro i kroppen.. sprang runt och hoppade i och ur sängen hela tiden.. skumt!

nej nu ska jag ta och vila lite innan jag åker till jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0