FAaaaaan

Vilket pissdåligt humör jag är på just nu!! Blir sååå irriterad för minsta lilla grej hela tide.. i dag är det min kära livskamrat som fått stå ut med mycket... Men ibland funderar man ju.. Det är ingen bra kombination att vara sambos i nyköpt hus som är i behov av rust! det tär lite på vårt förhållande kan man väl säga.. jaja..

JObba har gått bra.. trivs sååå himla bra =) I mån äre f.m som gäller, sen ledigt i 3 hela dagar =) underbart! Längsta ledigheten på den här sommaren =) men jag klagar inte.. trivs underbart bra! Skulle bara vilja klaga lite på lönen bara.. men men.. får ju skylla mig själv också..

nej nu ska jag gå och sova och hoppas att jag är på bättre humör i mån när jag vaknar..

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Håller tummarna att humöret är bättre imorrn!! Här är en till häxa...hihi. De får stå ut med mycket. But they love us anyway :o)

2007-07-05 @ 23:27:46
URL: http://saramira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0