Vilken helg...

Varför går helgen så himla fort för? Har alltid ångest på måndagar nu för tiden.. helgen går alldeles för snabbt och jag har inte tänkt på skolarbete på heeela helgen! Jag förtränger det helt och hållet.. det ska man ju i å för sig göra när det är helg.. men endå..

Aja! Helgen har som vanligt vart bäst.. Staffan kom i fredags.. vi åt mat med mina föräldrar, han duschade oich gjorde sig i ordning sen åkte vi ner till Hofors för fest.. Jag åkte till jessica och jimmy, han åkte till anna-maria och marcus.. Hade det jätteskoj hos jessica.. massa roligt folk som det var så längesen jag träffade =) efter idol-finalen gick vi till depå.. det var ju spelning där.. Staffan och Stefan kom lite efter oss.. Var jättetrevligt med mycket folk.. efter depå åkte vi till barkhyttan och sov..
Lördagen gjorde vi ingenting på.. sov halva dagen sen åkte vi och hyrde 2 filmer och åkte hem till engelsfors och myste ner oss i sängen hela kvällen..
Söndag tog vi en långpromenad här i engelsfors.. och på kvällen åkte vi till gävle och bowlade! Jätteroligt! Jag förlorade =/ ganska stort.. men det var lika kul för det.. efter bowlingen gick vi på sombreros och åt hamburgare... innan vi åkte hem från gävle var vi ut till brynäs och hälsade på staffans en gamal högskoleklassis..

var hemma i går efter 22 så då stupade vi säng båda två.. Staffan åkte i morse direkt till jobbet.. så jag var upp och fixade frukost (på sängen igen) till honom vid 5.. somnade om och sov till halv 9 igen.. Jag ska göra eftermiddag i dag på MOH teamet.. spännande =) Har inte vart i kontakt med pallitiv vård tidigare..

Håller på å försöker få tag i lägenhet också.. börjar få lite panik nu.. Jag vill ju veta vart jag ska ta vägen.. ska ringa och skälla lite på gavlegårdarna nu.. de får fan fixa fram en lägenhet åt mig.. deras system är verkligen hur dåligt som helst.. man måste ju vart medlem där i flera år för att ens ha en chans om de bättre lägenheterna.. värdelöst!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en underbar helg!
jag håller me dom om gavlegårdarnas system, helt värdelöst och dom flesta har ju flera tusen poäng.. jag e medlem där nu, man vet ju aldrig om man flyttar tillbaka till Gävle, så lika bra att börja samla poäng om man ska ha en chans

2007-12-10 @ 18:35:51
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0