Tillbaka i örebro

Ja då var man här igen då =) Fick en idé om att jag skulle åka hit i dag.. staffan och hans jobbarkompis andreas har vart på möte i hudik sen i går kväll.. så jag passade på att åka med dom tillbaka till örebro i dag då.. jag är ju ledig nu när jag har skickat in min uppgift å allt.. och så ska staffan till avesta och hofors på möten nu tors och fre så då åker jag ju med hem då igen.. kanon! Nemo fick tyvärr stanna hemma.. de hade ju hyrbil å åkte i, kanske inge vidare att ta med hund då.. men han klarar sig bra hemma med pappa och mamma..

Har lånat 4 dvd filmer med vänneravsnitt av jessica.. så jag ska köra maraton i mån när staffan jobbar =)

I dga ringde de förresten från ambulansen.. de vill att jag kommer och jobbar.. först måste man genomgå en jäkla massa utbildningar (såklart) och jag vet inte riktigt om jag har tid till det nu... kanske att jag söker till nästa sommar i stället.. känns som om jag vill börja på hjärta och verkligen komma in mig där.. + att de vill att jag jobbar på ambulansne fårn 1 maj och jag har ju redan tackat ja till jobb på hjärt.. såååå.. njaaa jag ska tänka igenom det ett par vändor innan jag bestämmer mig.. testerna gäller ju i 2 år så jag har ju nästa sommar på mig också =)

nej nu äre sängdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0