söndag

jaha då var det redan söndag då =/ Helgerna går alldeles för fort..

I fredags när jag kom åkte vi direkt ut till maxi och inhandlade mat till helgen.. det blev såklart tacos (min favo) på fredag kväll.. Och lite rödvin så jag somnade ju såklart på soffan redan vi 21 =/

På lördagen tog vi först en långprommis med Nemo, var ute i över en timme.. var lagomt kallt inte lika kallt som hemma i hofors bara en 3-4 grader.. vi gick runt vattnet och sen hem igen.. efter prommisen tog vi bilen och åkte ut till marieberg och jag köpte en present åt Miranda som fyllde hela 2 år i går =) Jag blev jättenöjd med presenten och tror de kommer gilla den med.. Vi handlde lite mer mat ute på coop.. det skulle bli ost och kex på kvällen med ytterligare en flaska rödvin.. Supergott var det köpte melon och vindruvor med.. riktigt myspys hade vi..

HIttade kanske världens snyggaste klocka i går på ur och penn.. en jetset! Mmmmm jag älskar klockor! Den ska jag köpa direkt när jag blir rik och berömd =) hehe.. efter jul kanske.. farmor ger mig alltid pengar i julklapp...
Gjorde inte så mycket mer i går.. tog det mest lugnt och njöt av varandra..

såklart somnade jag på soffan även i går med... Trevligt sällskap man är ibland..

I dag är det söndag och vi är precis på väg ut igen.. på en prommis med nemo.. sen ska vi gå till friskis och svettis och träna lite.. sen i e,m har staffan hyrt relaxen på sitt jobb så då ska vi åka dit och bubbla och basta lite och ha picknik.. mysigt värre kommer det bli..
åker hem i morgon.. sen kommer ju staffan hem igen på onsdagkväll =) och blir hemma i nästa två veckor..

nej nu ska jag fortsätta njuta.. ha en underbar tredje advent alla..

Kommentarer
Postat av: sandra

hallå där! :) hittade på dej här så jag tänkte att jag lära säga hej :) allt bra? vem e nemo förresten?kram

2007-12-16 @ 18:16:50
Postat av: Anonym

vilken sandra är det?

2007-12-17 @ 14:32:40
Postat av: sandra

sjöstrand,vem annars :)

2007-12-19 @ 12:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0