Nervööööös

Enda till 7 satt vi kvar i skolan i går med uppsatserna.. det ska minst sagt bli spännande i dag =) Är inte speciellt nervös över våran egentligen.. Vi är så nöjda med den men man vet ju aldrig vad våra opponenter hittar på ;)
Efter allt plugg åkte jag hem.. sen tog jag och Nemo en promenad nere på hofors.. efter det åkte vi hem till jessica och kikade på sista avsnittet av housewives =/
Fick hem mitt ljus i går.. dyraste ljuset ever! 600 kr för ETT ljus och en fin hållare till såklart.. men ändå.. Sov som en stock i natt och nu är jag här igen, i skolan.. snart ska vi he seminarium !!! 9-17 =/ i kväll ska jag göra klart min sista uppgift.. kanske pumpa också om jag hinner.. Börja packa min väska lite smått för i mån äre ju tomtekväll på hofors då hinns det inte med..

Nej nu ska jag förbereda mig.. önska mig lycka till nu

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, va e de för ljus?

2007-12-12 @ 21:18:05
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0