julen förbi

Jaha då var julen över då.. och jag som har missat precis allting.. Värsta tråkiga julen nånsinn som jag vart med om.. eller inte vart med om.. ja jag vet inte.. Jag jobbade e.m på självaste julafton och sov ENSAM i sannas lägenhet på julaftons natten.. jobbade f.m på juldagen och e,m igen på annandagen.. sååå.. det var mitt mysiga julfirande det.. ja jag ska då mysa riktigt ordentligt när lönen kommer den 27 Jan =)))

Ja sådär värst spännande har det ju inte vart dårå.. var ut en sväng på juldagen och det var faktiskt riktigt roligt.. först gången på ååååår som jag haft kul på juldagen i hofors.. jag och staffan gick ut tillsammans och var tillsamman hela tiden på folkan.. var hos anna före, riktigt trevligt var det...

Även om jag inte har firat jul så har jag fått en hel deljulklappar som jag är sååå nöjda med =) Nu ska jag bara ha tag i en lägenhet också¨.. mejlade på en i dag som jag hittade på blocket.. en andrahanslägenhet.. helt okej för mig.. precis vad jag vill ha.. mitt på söder! Vill verkligen ha.. eller åtminstonde kika på den =)

måste be om ursäkt för att mitt bloggande inte är på topp just nu.. lovar att jag skall bli bättre efter nyår..

Kommentarer
Postat av: cedella

Yeeey! Flytta till Söööder! Då blir vi ju grannar!!! .D

2007-12-28 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0