halvtid

Ja onsdag id ag.. halvtid på veckan alltså.. I dag har vi haft läkarmottagning på BVC, det var minst sagt spännande.. så otroligt roligt! Läkaren var jättebra och trevlig.. och alla barn =) De flesta var 5 och ett halvt år.. och den ena var inte den andra lik, såklart hur tråkigt hade inte det vart? Men jag menar tex vissa var tjockare, andra mindre, vissa pratade mer andra mindre.. så det var lärorikt =) Och så hann vi med några småbäbisar också =) jag gillar dom bäst..

Fick sluta tidigt.. de hade sköterskemöte på e.m som jag slapp.. tog en prommis på stan i stället och lyckades avverka några julklappsköp =) skönt.. Staffans är jag mest nöjd med.. så nöjd så jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig till julafton =) men jag ska försöka.. var in på kårhuset och hämtade mitt intyg också.. så nu ska jag fylla i alla papprena och skicka in mina ansökningar om både examen och legitimationen..

annars i dag så blire lugnt.. ska läsa lite.. plugga på lite.. gör ju ambulanstestet på fredag =) spännande.. lite nervöst.. mest roligt! och så kommer ju staffan hem =) På fredagkväll blire utgång.. fest hos jessica och jimmy först sen depå..

I går var vi i kyrkan och lyssnade på jennie.. hon fick stipendium för sin sång så hon sjöng några sånger också.. mest klassiskt.. efter det åtke jag hem till jessica och jimmy och kollade in desperate housewives..
nej nu måste jag söka lite lägenheter.. det börjar dra i hop sig snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0