Varför?

Lär jag mig aldrig att alkohol och jag inte går i hop längre.. Det är helt omöjligt att ens ta ett glas vin utan att det blir fosterställning dagen efter.. Och jag har sagt det tusen gånger att jag aldriiiiig meeer ska dricka.. Men vad fan? Jag vet att det är skitlöjligt, det är väl fan bara att strunta i det.. men på nåt vis tycks jag alltid glömma bort det där varneda gång jag blir lite sugen på vin.. Så därför ska jag fan inte klaga heller.. Så nu slutar jag och skvier om det..

Gårdagen var toppen! Vi cyklade upp till gabbe och perra, hade med oss den godaste salladen som jag någonsinn har gjort... Det var en helt vanlig pasta och skinksallad med de vanliga grönsakerna i + bönor, kikärter, pumpafrön, valnötter och fetaost! LIte rödlök och ruccola var det med också.. huuuur gott som helst! Och så gjorde jag en avokadodressing till.. supergott! Gabbe hade köpt vitlöksbröd till.. sen satt vi och pratade och hade det jättetrevligt.. runt 1 tiden tyckte vi att vi skulle gå på depå, så det gjorde vi.. bara jag och tommy.. de andra orkade inte.. så vi gick! Men det var ingen höjdare så vi gick hem igen! Och i dag mår jag som jag mår.. som jag förtjäner helt enkelt!

Tommy är och hämtar mat nu, sen ska jag försöka mig på att måla nåt fönster.. vi ska fortsätta riva på väggen också, spännande! Vi har itne riktigt bestämt oss än om vi ska ha kvar en pelare eller om vi ska göra helöppning.. mmm vi får väl se.. nej nu ska jag vänta på maten.. hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0