Thank God it´s friday!

yeeeess!! Och jag är ledig i TVÅ dagar =) underbart!!

Dagen i dag har gått jättebra.. Har flytit på i jämn takt utan att behövt stressa.. skönt.. Smet i väg en kvart tidigare.. de ville att jag skulle stanna kvar och jobba e.m också, vi har så dåligt med folk mycket sjukskrivningar nu =/ Men icke! Hade lätt gjort det om det hade vart vanlig vardag men inteeee när jag är ledig på en helg inte !

Senare ska vi hem till mina föräldrar för grillning såklart, det börjar bli som en tradition nu det på fredagar.. Älskar grillad mat.. i dag blire kyckling och lax.. mmm.. täntke jag skulle springa upp om jag får nån ny musik i lurarna vill säga.. Har fortfarande inte hittat min usb-kabel =/
Mamma hade vart och inhandlat en ny soffa i dag till deras loft.. myspys! Nästa vecka kommer vårat bord samtidigt som vi hämtar det ska vi dra en ikea-sväng och köpa allt som vi behöver nu.. Nya möbler till datarummet.. sååå om det är nån som är i behov av ett databord så har vi ett till salu =) träfärgat mikael, skitbra tycker jag men det är ju i fel färg!

Efter grillningen ska jag ha myskväll med mig själv.. tommy jobbar ju natt! Jag ska ha film-maraton med mig själv.. underbart! I dag har jag en sån dag där jag känner för att vara ensam, det händer inte för ofta kan jag säga..

Nej nu ska jag ladda inför springning..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte säga det bättre själv thank God it's friday =)

2007-08-03 @ 16:34:09
URL: http://raspberrypie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0