Tatuering

yes! I dag var det dags.. 4 augusti som jag har längtat =) Var i falun i god tid så jag hann med de affärer som finns där inann.. hittade dock inget.. Var i god tid i studion också, kikadelite i pärmar.. det var en mycket fin studio.. de flesta jag har vart i hittills har alltid vart så små och dåligt med utrymme.. I å för sig vard et litet själva tatuerarrummet men ändå..
Såhär blev resultatet!
 
Är riktigt nöjd med motiviet.. men inte helt hundra på skuggorna.. kommer troligtvis åka in igen och justera lite =) Men jag är absolut nöjd med storleken.. den är inte så stor att den går ner under skjortärmen på arbetskläderna! Det är viktigt.. men riktigt roligt var det ju såklart.. Är så himla skönt så jag skulle kunna göra hela kroppen bara för spänningens skull.. meeeeen.. Nån måtta får det vara.. Nu får de fakttiskt vara bra.. nu ska jag inte göra nå mer nya tatueringar nu är det dags att göra om de som jag redan har =) hehe.. räknade ut att de var 7 år sedan min första.. och de är jag väl inte sådär supernöjd med.. som tur är går det att justera =) Jag ångrar absolut inte en enda, jag älskar allihopa!

Nog om det.. kom hem runt halv 4 tiden då käkade vi lite snabbt sen åkte vi direkt ner till tommys farmor och farfar.. farmor fyllde år i går.. så vi grattade henne och fikade lite.. sen åkte vi hem och intog soffan.. mamma och pappa var förbi och lånade filmen som jag såg i går.. de tyckte inte alls att min nya tatuering var fin =) Mamma gillar det inte.. men vad ska jag göra åt det?
när tommy åkte till jobbet så åkte jag hem till stina och patrik.. där var stian och sandra och jessica och hedlund.. de hade grillat.. vart kvar där ett bra tag, tills nyss faktiskt.. vi satt ute och pratade en massa och hade de mysigt..

Nu rä jag trött och ska sova.. ska vara hos mamma 09:00 i mån bitti, vi ska springa en runda.. sen hoppas jag på att kunna övertala tommy till en ikea tripp.. känns dumt eftersom vi ändå ska in i veckan.. meeeen.. vi får väl se.. kanske håller på hemma också.. Aja.. nu äre i alal fall god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0