Städmani

Fick ett rus av städmani i morse.. mina krafter tog precis slut.. hela köket är kliniskt rent nu =) ÄLskling har snickrat panel i hallen.. ni måste tro att vi har en väääldigt stor hall, men det har vi inte! Det tar bara en jäkla tid.. men fint blire, och han är sååå duktig som gör allting själv.. min handyman =)

I går kväll var jag och min syster hos mina föräldrar och åt mat.. det blev grillad fläskfile med rostade grönsaker till, mums supergott! Efter det badade vi tunna allihopa, de hade eldat på den så det var 45 grader varmt.. riiiiktigt nice! Efter familjekvällen gick jag hem till jessica, jimmy och miranda.. Vi såg nyaste beck, den svaga länken.. efter den vatr det såklart en massa prat.. enda fram till 01:30 faktiskt.. Vi har ju sååå mycket att prata om nu.. Jessica har börjat en ny utbildning i Falun en KY hon ska bli behandlingsassistent! Och hon trivs så himla bra, kunde inte ha hittat nån annan utbildning som passade henne bättre =) så himla glad för hennes skull.. Och sen fick ju jag prata av mig om min ångest inför att snart vara färdig examinerad sjuksköterska =/ Förstår ni hur läskigt det känns! Fast samtidigt toppen också, är faktiskt riktigt stolt över mig själv!!

Så i dag vart det lite sovmrogonen efter dessa djupa och välbehövliga samtal.. halv 10 masade vi oss ur sängen, då åkte vi till Ica och inhandlade världens brakfrukost! det vart ciabatta med keso och rödlök, ägg, juice, en halv grape och så kaffe! SÅ nu står jag mig nog ända till middag i kväll... Tommy har precis åkt till jobbet jag hatar när han har em- helg, det blir sååå långsamt då! Fast jag har lite att stå i.. Jag ska tvätta, sy klart gardinerna, springa oc helst hämta min cykeln i robertsholm.. får se vart jag ska börja någonstanns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0