Sovmorgon

Ja i dag tog vi lite sovmorgon.. Vi var på bio i går kväll och kom inte hem förrän närmare 12.. Vi såg den nya "På smällen" som hade premiär i fredags.. den var riktigt bra.. jag skrattade så tårarna sprutade, och sen grät man ju en skvätt också, som vanligt! Den handlar om ett par som möts på krogen och så blir hon på smällen och så ska de försöka lära känna varandra och så.. riktigt rolig! Innan bion så åt vi på Roma, sen gick vi upp på söder och handlade lite biogodis.. vi hade det sååå mysigt!

I dag är det måndag, jag har en del ärende att fixa med.. ringa chefen, boka klipptid, kolla upp min timpenning på kommun (tyckte den var alldeles för låg) sen så ska jag ta tag i mina fönster och sen ska vi på tippen! Garaget är fullt IGEN av en massa skräp, det blir väl så när man river väggar och har sig.. men nu flörst ska jag tvätta lite sen såå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0