Sista lediga dagen

Ja söndag var de i dag.. I mån börjar sista veckan =) Jobbar 6 av 7 dagar.. Blir kanon det! Ska bli skönt att komma tillbaka till skolan men tråkigt att sluta jobba också.. trivs ju sååå bra på avdelningen.. Det har gått så himla fort! Tyckte jag nyss gick intro. Jag trivs superbra på hjärta så kanske att jag söker mig ditåt när jag är färdig.. finns ingen annan avdelning som jag skulle kunna tänka mig på sjukhuset.. aja. det rä låååångt tills dess =) fast det står nog inte på.. ajaa..

Jag och mor har precis vart ute och sprungit.. ekller precis och precis jag var där 9 i morse och då sprang vi var väl tillbaka vid halv 11 då åt vi frukost och jag kom nyss hem därifrån.. det var roligt att springa i dag.. vi tog en ny väg.. såg en huggormsbäbis.. som tur var var det död, de är ju riktigt giftiga när de är bäbisar.. uhuu ryser i hela kroppen när jag ser sådana där.. Frukosten var härlig pratade massor.. så skönt med mamma, vi kan prata om allt! I dag erkände hon också att hon tyckte tatueringen var fin =) Fast jag vet att hon tycker att det börjar bli för mycket nu..

JAja.. vad ska man hitta på denna söndag då? Typiskt att finvädret skulle komma nu, nu när jag itne får sola! Funderar på om vi ska åka på en shopping runda =) Jag ska i alla fall bjuda älskling på nån fin resturang i dag.. för i dag är det nämligen ett år sedan vi bytte ringar =) Men vi har ett litet dilemma.. Vi har ristat in den 14: e i ringarna bara för att det blir lättare att komma i håg, eftersom det är vårt datum.. den 14:e aug. har vi vart i hop i 2,5 år och den 14: feb äre jämna år! sååå därför ristade vi in det så det ska vaar lätt att komma i håg i framtiden, men vi var ju så ivirga så vi bytte dom den 5:e förra året.. såå nu vet vi inte riktigt vad vi ska fira =) Knasigt va.. men men.. Vi får se vad vi kommer fram till..

Nu ska jag surfa efter en plattskärm till datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0