Sista dagen

Är de på jobbet i morgon.. Känns sådär.. Riktigt skönt att bli ledig och gå tillbaka till skolan.. men samtidigt tråkigt för jag trivs så bra och all kunskap jag går miste om.. har lärt mig mer den här sommaren än de 2,5 år jag gått i skolan.. känns det som i alla fall =) Dagen har flutit på bra.. Har pysslat med både det ena och andra.. lagt om sår, satt nålar (vilket jag börjar känna mig riktigt duktig på nu) Tagit prover, ordinerat prover och lite annat.. fick så mycket beröm i dag av ssk som jag jobbade med.. Jag blir superglad av det men ändå känns det som omj ag inte kan ta åt mig.. Jag känner mig inte alls så duktig som de säger.. Jag känner mig riktigt osäker på min kliniska blick, allt det praktiska känner jag mig relativt säker på.. men det är det kliniska jag är orolig över.. Kommer jag nånsinn att lära mig? Usch och fy.. vill verkligen inte gå ur skolan.. inte på flera år.. kommer aldrig känna mig riktigt redo.. men så säger alla! Samtidigt som jag längtar efter examensdagen så jag får skynda mig ut och prova mina kunskaper.. Våndas nästa varje dag i vad jag ska ägna mig åt också.. Är jättesugen på psykiatrin, men det känns som om jag kommer tappa en massa då.. Nej men det är 6 månader kvar tills dess.. Jag hoppas verkligen att jag får schema nu som ssk på psykosen så jag får öva mig lite =) det vore superskoj.. Ska ringa chefen där så fort jag kommit hem frn gbg...

Kom nyss hem.. tommy är med pappa och hämtar öl i torsåker. jag ska börja skruva i hop databordet.. sen kanske vi åker in till gävle i kväll och kikar runt lite på cityfesten.. Får se vad som hände roch sker.. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0