Så himla TYpiskt

Att de ska bli finväder nu när jag 1: Har tatuerat mig. 2: Ska jobba eftermiddag =(
Jaja.. så kan det vara ibland!

Skickade ett sms till älskling i natt och bad honom väcka mig med frukost på sängen i dag så lovade jag att jag skulle kliva ur sängen och arbeta med fönstrena.. Mmmm.. Han kom faktiskt med frukost, det brukar han göra min darling.. men inte klev jag upp ur sängen för det eller.. Just i dag kände jag mig riktigt ihjälslagen... Ställde kl på 8 för att kliva upp då men det gick itne då heller.. tjugo i NIO kom jag äntligen ur den.. Får så ont i ryggen när jag bara kan sova på ena armen..

Jaja.. tog en snabb promenad med challe sen satte jag fart med fönstret, det ligger på tork nu.. Challe har legat i solen och jäst jag har mest stått i skuggan.. Skulle vilja åka till ens trand och ligga kvar där hela dagen.. meeeen de går ju itne =/

Kl 12 ska jag åka mot gävle.. ska först till byggmax och inhandla mera golv sen vidare till sanna på flugger och köpa färg till datarummet.. hennes första dag på jobbet, undrar hur de känns =/

Nej nu ska jag söka runt lite på göteborgspasset! Nästa vecka bär det av =) weiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0