Onsdag

Har jobbat f.m i dag! Vart riktigt jäktigt där ett tag.. fick agera kordinator och sticka en massa patienter =) det var superkul.. Bommade inte en enda =) Har även satt en kateter all by myself =) Sen har jag mest gått i dimman tror jag.. är såååå trött, behöver vara ledig nu! Skulle vara perfekt att jobba 75% bara.. nu jobbar jag 100% och det är jobbigt det! Man är aldrig ledig.. men jag trivs hur bra som helst!

Onsdag i dag.. jag mår sådär.. jag känner mig så rastlös och ensam.. tommy jobbar ju e.m, det är det värsta! Ibland är det skönt att vara ensam men oftast inte.. inte i dag! Funderar på vad jag skall hitta på? Springa? Promenera? Städa? Tvätta? Rusta? neeeej ingenting känns lockande.. Men jag måste väl ta tag i nåt.. Längtar bara sååå efter matsalsbordet, det kommer nästa vecka =) Jag köpte dukar åt det i går =) fyra löpare i svart som ska gå tvärs över bordet.. och så de vita näckrosljusen med guldkant på! det kommer bli kanon! Kanske jag skulle mysa ner mig i soffan i kväll och sen en film? alldeles ensam? Det skulle jag behöva.. Kanske ta ett glas vin också?

nej nu ska jag snurra vidare.. tror det blir en promenad faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Visst är det tråkigt när mannen jobbar e.m och man själv jobbar f.m?? Hate it 2.

2007-08-01 @ 19:03:26
URL: http://saramira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0