Nya tag

I mån är det måndag.. då äre dags för nya tag! Finalvecka på 105:an! Har nog redan skrivit att jag jobbar 6 av 7 dagar !! Men men.. jag är inte bitter!

Vi var in till gävle en sväng.. åkte ut mot bönan i fina vädret och drägglade över fina husen där ute =) Var tokfint väder och mycket folk ute.. efter det åkte vi tillbaka till valbo och IKEA =) Gick och kikade på allt som vi ska köpa nu i veckan, åkte ju peugeot (då får man inte plats med så mycket) så vi sparade det mesta till veckan.. då blire nytt databord, bokhylla och lite annat smått.. Vi köpte nytt sofföverdrag i dag till soffan.. har lessnat ur på det vita tyget som inte ens blir vitt längr enär man tvättar... Nu har vi beiget igen =) mmmm.. allt annat är ju så vitt så det blir kanon.. och så passar ju den så bra till våra rumsmmattor.. nu kommer vi ju ha en likadan fast större till matsalsbordet också.. det kommer bli SÅ perfekt!

På kvällningen här har vi skrapat och slipat ett fönster, grundat och kittat det.. så i mån ska jag börja måla det så får älskling göra klart det =) det blir sååå bra..
Först var jag tvungen att åka upp till mamma och kolla in hennes nya mobil.. Hon har köpt en ny.. en gul sony ericsson superfin var den! Hann bara hem så kom de förbi hos mig, de skulle till morfar så jag hängde med..

Nu har tommy åkt och jobbat.. jag funderar på om jag ska ta och dammsuga källaren.. eller om jag ska vänta tills nyberg har vart här och hämtat pelletsen så det är helt tomt.. det låter ju som en bättre ide.. kanske ska bädda ner mig själv i soffan och kika in en film kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0