Mysigt värre

Jag har vart på stugsista med mamma och pappa.. Där de bor, i engelsfors, äre mest fritidshus vissa är året-runt-boende.. men till saken! I dag har de haft stugsista! det innebär att alla träffas tänder marsaller vid stugorna och har det mysigt innan alla åker hem till sina riktiga boenden.. Vi har gått tipspromenad, kastat pil och ätit korv =) skitmysigt var det.. Och när vi cyklade hem igen var det tända marsaller överallt i stugorna.. jättefint! de har en himla bra sammanhållning där uppe, de hittar alltid på en massa att göra.. Jag träffade min favorit föreläsare, Tom Fellman.. Han har föreläst inom psykiatrin för oss flera gånger.. han jobbar eller om han till och med är chef nånstanns på säters sjukhus! Han ioch hans gulliga fru bor också i engelsfors!

Nu är jag hemma.. har hyrt en film men jag tror jag ska vänta på älskling med att kika på den.. han slutar ju snart!

I mån ska vi upp tidigt.. vi ska till krylbo och köpa en hundbur! Sen ska vi vidare till ikea och shoppa grejjer till toaletten, jag vart sugen på att få lite ordning på den nu när det vart så fint =) SKa måla våttapeten ovanför kaklet och så.. Sätta upp lite nya skåp och speglar! Ska fixa och dina med det i mån när darling jobbar..

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-26 @ 12:29:36
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0