Måndag och tisdag

Har de vart superfint väder och jag har bara varit inne =/ jobbat.. när jag vart ledig har jag stått i skuggan och målat fönster..
Gårdagen på jobbet gick bra som vanligt.. i dag har det gått ännu bättre! Har haft en superbra sköterska med mig som vet att jag snart går ut så jag får göra nääästan allt hennes jobb med =) Eller.. dela läkemedel, sätta nål, blanda dropp lite sånt.. jag tycker bara att det är roligt.. hade det rätt lugnt själv så jag hann med både och =) I mån ska jag ha en elev med mig, tror det är första gången jag har elev =) det är en sommarelev, så det är inte gravallvar! men det ska bli roligt..

I går var jag till sanna och inhandlade färg.. vilket fynd! Tur man har vänner som jobbar på flugger färg, fick nästan 50% rabatt, helt sjukt.. fick precis den färgen som jag ville ha och en massa mer förs bara 500 kr.. köpte golv gjorde jag också på byggmax.. Älskling håller på å målar datarummet nu, det blir knaon! det blir oxblodsrött.. rikigt snyggt! Själv håller jag på å målar fönster..
I dag kom dom med taket också.. så nu ska vi börja med det.. samtidigt som dom kommer och drar in bergsvärmen åt oss och på fredag kommer sotaren! Allt på en gång ba.. likaså bra det =) Hoppas bara vi komemr i väg till göteborg nästa vecka =) Annars tar vi det senare.. en annan har ju 2 veckors ledighet nu efter den här veckan!

Nej nu ska jag hjälpa darling så det blir klart nån gång.. sen ska vi hem till mamma och äta köttfärspaj och sen hem till gabbs och per en sväng senare i kväll och höra hru de har haft det på öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0