Ledig dag

Ja i dag är jag ledig.. tänkte sova ut i morse.. mmmm gick inge vidare.. 05:00 var jag klarvaken.. Gick på toa drack lite vatten öppnade fönsret.. kunde inte somna om.. Började tänka på pengar.. eftersom skattepengarna våra kom i går.. vi fick inte vid midsommar bara för att vi sålde lägenheten förra året och tommy har deklarerat resor, därför får vi dom nu.. I alla fall Tommy fick 20 000 !!! Vi hade räknat med att han skulle få 16 000 men nu vart det 20 000 och då började jag räkna i hop att sammanlagt denna månad med skattepnegarna har vi haft 62 000 kr !! Kan ni förstå, då fick jag ju ännu mera ångest och kunde inte alls sova!! Men men efter många om och med somnade jag om och då kommer VVS grabbarna hit 07:00 i stället och kör i gång.. Ja de var bara att kliva upp det.. de skulle ju stänga av vattnet för oss, så vi var tvugna att förbereda..

I dag hoppas jag verkligen att matsalsbordet kommer, gör det inte det så skiter jag i det och åker till ikea i alla fall.. Det är shoppingväder som pappa brukar säga.. Jag har fått mitt shoppingbeteende från honom.. likså detta impulsbeteende!

Nej nu ringde mamma och är sugen på att sticka.. måste få tag i coop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0