Jätte Jättefint

Ja det vart verkligen kanonbra i badrummet med vitt ovanför kaklet! Efter kalasandet hos stina åkte jag hem och satte fart blev alldeles precis färdig.. Jag har målat tak och väggar! Men det måste nog målas på en gång till, i mån.. Sen ska vi sätta upp de nya toamöblerna sen kommer det bilder ;) Fräscht och fint blev det!

Såååå i mån börjar skolan, shit det pirrar faktiskt lite i magen.. Ska bli så kul att träffa alla igen, fast det kommer jag inte att göra eftersom vi har olika kurser nu när vi läser valbara! Och jag längtar som bara den tills på onsdag när jag ska på praktik på Central-open!!!!! Har dock fortfarande inte bestämt mig angånende piercingen, om den ska ut för alltid eller.. ja vi får väl se! I natt kommer jag inte kunna sova en blund, som vanligt när jag är nervös.. Kommer kännas bätre i mån..

Tänkte ta mig en promenad, men mamma är på väg hit hon blev så nyfiken på badrummet.. såååå jag får väl hålla mig inne.. ska kila över till jessica och låna deras skrivare vi har ingen bläck i våran.. måste ha ut åhörarkopior till i mån...

I mån ska älskling in och tatuera sig =) Spännande! Hel överarmstato blir det.. mmmm finns inget snyggare! Hoppas han blir nöjd, det blir han nog =) Nej nu ska jag slå en pling till jessica och smita över innan mamma kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0