Guten morgen

Jajamensann i dag har vi vart uppe med tuppen jag och challeman! 07:00 ringde klockan, då tog vi oss en runda runt hamma´rn, gick helt åt helvete! Kändes som om jag aldrig sprungit en meter i hela mitt liv.. undrar varför det blir så? Är det nervositet eller? nej jag är ju sällan nervös inför sådant i alla fall! AJaj, bara hoppas på att det släpper..

I går var det inte så mycket göra här hemma, för min del i alla fall! De ringde ut mig så jag fick åka och jobba på psykosen i går e.m, det var skojigt! Har itne jobbat där sen i Juni ju.. Träffade chefen gjorde jag också, i nästa vecka får jag besked! Jag hoppas verkligen att jag får komma och jobba som ssk där nu under hösten, nån helg i alla fall.. Vill ju inte jobba fö rmycket heller, för då blir jag ju återbetalningsskyldig.. det är fan helt sjukt det! men men.. Och när jag var där och jobbade i går kväll så ringer de från 105:an till avdelningen och undrar om jag kan jobba där i kväll, det gäller att ställa om sig snabbt när man är vikarie =) Självklart sa jag ja! Fast jag egentligen hade vart hemma och pysslat med trappen.. men men.. Man måste ju visa sitt intresse också! Ledig kan jag vara när jag blir pensionär! Så därav den tidiga morgonen i dag.. så jag åtminstonde hinner med nånting här hemma! Tänkte sno på med en 3 trappsetg eller nåt.. räknade dom här om dagen.. det är 16 st! Och nu har jag tagit fram 2 och skrapat 1.. sakta med säkert går det framåt.. ska fan bli klar med den till jul i alla fall, annars!

Tommy började spika panelen i hallen i går!!! weiii det var så spännande att komma hem, gissa om det blir snyggt! Kommer bli kanon sen med den gröna färgen som vi har valt =) och min tanke som jag ska bygga sen kommer bli såååå bra! Hoppas han fortsätter med det i dag..

Annars då? I mån SKA jag vara ledig.. på fredag blire klippning, färgning och shopping alldeles ensam =) underbart! LÖrdag och söndag ledigt och på måndag börjar skolan.. går 2 dagar sen äre 4 veckors praktik på IVA i falun, kommer bli kanon! Samtidigt ska vi skriva c-uppsatsen.. det blir jobbigt, men det ska gå! Sen har vi ett antal veckors praktik på primärvården och sen så äre inte mycket kvar =)

Nej nu ska jag sätta fart.. Måste ringa tandläkaren, har en visdomstand på vägg upp som gör in i helvete ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0