Ännu mera

Jag fick inte nog utav att städa så jag tog badrummet med =) Har torkat varenda mm av hela badrummet och mosaik golvet har jag knäskurat s varenda liten platta glänser.. det är faktiskt sant! Riktigt fint vart det =) Men jag vill ändå göra om det.. det blir till nästa sommar =)

Ska gäng tvätt ocg plocka ur diskmaskinen ock¨så sen ska jag ta challe och knalla upp till robetrsholm och hämta min cykel.. Senare ska jag hem till mamma och äta vegetariskt, jag hatar att laga mat när jag är ensam.. ja jag hatar att laga mat annars också.. Sebastian spelar på Hofors i kväll, kanske jag ska masa mig dit och kika? Vi får se.. annars verkar tv soffan ganska lockande ;) Helt ensam.. det vore lite skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0