Wow

Sov härliga 4,5 timme efter nattjobb! Kände mig pigg ändå! Vaknade och funderade länge på vad jag skulle ta mig för. Jag "borde" städa jag skulle vilja baka men jag "borde" röra på mig. Jag tycker inte om dessa "borde" eller "måsten" för den delen! Men jag lyssnade på mitt samvete och kände efter igen och det slutade med en löptur! Härliga 11 km blev de i bra tempo och fin form var jag i, hade lätt kunnat springa 1 mil till men fick ge mig där när jag kom hem hade jag ändå 1 timme kvar tills Alva skulle komma hem så jag dammsög alla golv och torkade med moppen grymt skönt men när Alva kom hem ville hon se på Pippi så då passade jag på att dammtorka hela övervåningen och torkade luckor i köket och gjorde rent ugn och micro! Som jag är nöjd med mig själv nu! Ska bara slänga in en tvätt och boka in en fönstertvätt! Jag vägrar göra det själv för det är det tråkigaste jag veeet!
I kväll blir det mys med min sambo eftersom han jobbar hela helgen! Men nu en välbehövd dusch ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0