Ursäkta

Mina blogginlägg från mobilen kommer upp en dag senare än jag skrivit dom! Det knasar jämt när jag ska ladda upp bilder därför blir det ocks dubbletter ibland! JAja sånt är livet!
Gårdagen i Hofors med mysigaste vännerna var superfin! Jag och emma med barn var på öppna förskolan sedan lunchade vi på Hanssons och avslutade med äppelpaj i solen hemma hos anna! Såååå trevligt!
Idag har jag arbetat. Det var en lång tråkig händelselös dag! Efter jobbet var kg på crossfit! Det är den absolut roligaste träningsform jag nånsinn vart med om! Det är så sjukt jobbigt och pulshöjande! Bra för mig som vill ha puls och bränna fett! Efteråt mår man bra! Tog en vända på stan och köpte skor och strumpbyxor inför fredagens fest! Känner mig nöjd med beslutet om den svarta klänningen som jag använt en gång tidigare! Med nya skor till så blir den ju som ny ;)
Nu sitter jag i trappen och väntar på att Alva ska somna! Det verkar hon ha gjort redan. Det har vart tyst länge! Det har gått väldigt bra tt byta till vanlig säng åt henne. 1 kväll av 4 hittills som hon strulat och klivit ur!
I morgon jobbar jag och på em har vi inga planer. Kanske ska ta tg i röran här hemma? Sy upp några gardiner kanske så det blir ordning i sovrummet . Ska boka fönstertvätt okså för det vägrar jag göra själv det är det tråkigaste jag vet!
Nej nu dusch och senare greys anatomy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0