Trötter

Hej sitter på jobbet och ska snaaart få gå av mitt nattskift!
Gårdagen (Måndag) blåste det som bara den. Det var absolut inge roligt att gå utanför dörren så vi körde en hemma-mysar-dag i pyjamas. Städade lite här och lite där pulade, gjorde musli, gräddade våfflor, medan ALva sov middag kikade jag och M på american horror story, nu har vi sett hela säsong 1 och gissa om jag längtar till nästa säsong nu! På em var jag på FT 45 min, aj träningsvärken har redan infunnit sig =/
I morgon eller ja senare idag när jag vaknar ska vi åka till Hofors och hälsa på. Sanna från Småland är ju i staaaan! Som jag längtat efter henne. SIst vi sågs var i höstas! Det ska i alla fall bli hur skoj som helst å få ses! Sen har jag 1 nattskift kvar och sen tors fre och ledig igen till helgen. JAg vet inte vad vi ska hitta på. Pappa M jobbar 12 timmars pass, så det blir nog en vända till Hofors igen och hälsa på släkten kanske.

Sitter och längtar och drömmer om semester! Det ska bli så skönt att få vara ledig och rå om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0