På jobbet

Jajamen, det känns som söndag! Det är söndag.. fast på en torsdag!
I dag vaknade vi kl 6 av vår gulliga lilla unge som ville kramas, hon ville inte somna om vilket vi tyckte var väldigt tråkigt. Men min underbara sambo klev upp halv 7 jag var så trött så trött och tänkte att jag sover 30 min till sen kliver jag cokså upp meeeen när jag slog upp ögonen nästa gång var kl 9 !!!!! Panik! Jag tycker inte om att sova bort hela dagen. Planeringen gick åt skogen. M skulle tärna kl 11 och jag hade tänkt träna före men nu hann jag ingenting. Men det var skönt att få sova ut efter två nätter med alldeles för lite sömn efter.
Jag hann med en promenad så alva somnade i vagnen i alla fall.
Sitter som sagt på arbete, vi har lugnt. 2 av 6 rum är upptagna och dom 2 har jag men de sköter sig själva mer eller mindre.
Jag börjar längta efter semester nu! Snart bara 6 veckor kvar! Vi har bestämt oss för att köpa husvagn till sommren =) Jag känner att jag vill ge min familj en trygghet och någonting att växa upp med, precis som vi har växt upp med att vara på sjön alla sommrar! Det är något att minnas. Först var vi inne på sommarstuga men så tråkigt när man redan bor i hus då blir det ett till hus att hålla efter. En husvagn kan man flytta runt och se så många olika platser i landet med. Så fort vi får tag på en så blir det en mindre turné i sommar! Vi ska till kolmådern och till småland, hälsa på sanna och tomas och gå på astrid lindgrens värld! Men sen ska vi till sthlm med Tomas och familj och besöka grönan och en massa annat skoj! Så mina 6 veckors ledighet kommer bara svischa förbi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0