Ljuvligt

Helt underbart väder har vi haft senaste dagarna! Jag har jobbat men igår tog jag och pillan en riktig myslunch utanför sjukhuset! Så himla skönt!
Idag har vi vart på gunder Hägg stadion och tittat på Gd GIF olympiaden! Så duktiga ungdomar och en rolig grej! Hoppas det fortsätter när Alva får vara med! Det har ju hållt igång i över 30 år Mange var ju med när han var liten! Jag tog en springtur i sätraskogen under tiden och senare var jag ner på stan för att inköpa en bikini! Jag hittade en på lindex som jag blev himla nöjd med! Annars har vi inte gjort mycket idag. Strosat på tomten grillat mamma och pappa var här! Jag har sålt min bil också!
I morgon är det mors dag :) tyvärr ska jag jobba em! Men jag hinner mysa med mitt hjärta på morgonen!
Nu ska jag luta mig ner i soffan och titta på Eurovision ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0