En sån helg

I fredags var vi på sandviks 150 års jubileum! Vilken fest! Det var så genomtänkt och så himla bra! Fantastisk show och god mat, sent blev det och dagen efter låg jag och kramade toalettstolen mest hela dagen! Som vanligt det! Funderar mer och mer på att bli absolutist! Vad är det för mening liksom? När jag alltid blir så dålig oavsett hur mycket jag dricker. Jag var knappt full i fredags!
Ja igår när vi vaknat till liv kom syster och hennes Jesper och grillade med oss och sedan gick vi ut på stan och kikade på cruising! Alva somnade fint i vagnen med hörselkopor på. Jag gick hem lite tidigare för jag frös så hemskt! Sov som en stock från 21 igårtill 06 idag då Alva kom intassandes! Men sen fick det vara nog med degandet! I morse kickade vi igång med en pw före frukost! Sedan cyklade jag ner och körde Bodycombat och sen har vi vart ute hela dagen och skrotat på tomten. Jag har rensat i rabatterna Mange har börjat klyva ved och så har vi städat på altanen.
I kväll blir det Tacos och ladda för mån och tis nattjobb! På tisdag kommer Sanna också! Ska bli underbart att träffas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0