Det blir bättre

Igår hade jag ett riktigt bakslag! Kände mig sämst i världen tråkig ful och helt värdelös!
Maten blev god och vi kopplade bort sööt med några avsnitt av american horror story! Idag mår jag bättre! Intalar mig att jag duger, jag är unik ingen är som mig! Jag har laddat mina batterier med en löptur (halsontet borta idag) och sedan hat jag och Alva vart ute och cyklat och skrotat runt på gården!
Hade en bra dag på jobbet där jag kände mig tillräcklig för en gångs skull ;)
I natt sov Alva i egen säng för första gången! Eller jag hon sover alltid k egen säng men en stor säng :) ingen spjälsäng längre! Det gick såååå himla bra! Mange fick lägga henne eftersom hon gärna krånglar lite med mig. 1 gång klev hon ur och drog ut ena lådan med leksaker sedan grejjade hon lite i fönstret med lite prylar som stod där men hon sov efter ca 20 min och sov hela natten! I morse hade hon vaknat när jag gick till jobbet och hade skrotat runt lite själv på sitt rum innan hon kom ut och gick in till Mange! Helt otroligt vad bra det gick! För bra för att vara sant egentligen!
I natt jobbar mange så jag hoppas det går lika bra för mig :) men det gör det nog! Hon borde vara trött som vi busat! Just nu badar hon!
I morgon jobbar jag igen i vanlig ordning! Sedan ska jag på 1 timmes massage och sedan på ett Crossfit pass! Den här veckan ska jag kicka igång träningen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0