Utbildning

Fredag idag jag har haft måndag eftersom jag var ledig igår så känns det som måndag och det är ju bra när man ska jobba hela helgen ;)
Idag har vi haft en bra dag avslutade dagen med mobimed utbildning! Vi får delegering att granska EKG som ambulansen skickar till oss först granskade vi 40 st och avslutade med en skrivning jag fick 10/10 ! Så nu äre bara att skicka EKG mina vänner ;)
Efter jobbet hämtade jag Alva och sen har vi inte gjort så mycket tänkte åka till obo marknad men det blev så sent vi har busat och käkat Max mat! Nu sover pruttan och jag med snart! I morgon ska jag till tandläkaren springa och jobba!
Alvas första teckning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0