Usch

Känner mig nedstämd! Med allt som pågår på jobbet just nu! Jag hoppas det snart leder till något bra!! Jag brukar trivas på mitt jobb och älskar det jag gör.. Men nu vill jag bara ha ledigt så ofta det går! Aja idg träffade jag en patient där det känns att allt slit man står ut med är helt klart värt det när man får möta sådana underbara människor!
Min nedstämdhet börjar märkas och kännas av på andra sätt också. Jag äter mer skit och rör ute lika mycket på mig. Förkylningar och Manges jobb som krockar spelar såklart också en roll.. Men nu ska jag göra ett ryck och komma igång med gymmet igen och få tillbaka lite muskler. Får ont i ryggen direkt när jag inte tränar och det märks på vågen också.. Men i morgon blir det löpning och gym! Jag och Alva är ledig fre, lör och söndag! I morgon tänkte jag cykla till boulognen och leka i parken på söndag ska vi till Hofors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0