Long time no see

jA det går lite långt mellan gångera. Appen för mobilbloggen har krajkat ihop oc jag försökte ladda hem en ny och då tycker dom att jag ska uppdatera min tele först och det kommer ta tid!
Aja. Vad har hänt sen senast? Inte mycket. Jag har dragit på mig en dunderförkylning =/ Skit! Jag som är så taggad för träningen just nu det är ju sååå kuuuul.. Nä det svider i halsen och gör ont när jag sväljer, absolut ingen träning!
Jo för sjutton vi har ju köpt husvagn! Vi drog till kalrskoga och drog hem en gammal sävsjö årsmodell 90, superfin! Jättefint skick och riktigt ljus och fin invändigt! Vi är så nöjda, 50 papp gav vi för den 20 000 mindr eön vad vi hade räknat med! Och så blev det med barnkammardel, alltså våningssäng där bak.
Vi har haft finfrämmande i fredags av emma, emil, Nova och Milla. Vi grillade och pratade långt in på natten.. Grabbarna drack rödvin i husvagnen =)
Annars har vi jobbat! 3 veckor kvar till semester nu ;) SOM vi längtar!
Tyvärr blir det dåligt med bilder eftersom jag inte orkar lägga över från mobilen till datorn..
Nu ska vi äta grillade stek med vitkålssallad och bulgur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0