Välförtjänt ledighet

Ja nu kan jag vara ledig över helgen med gott samvete! Har haft 3 hjärtstopp på mindre än 1 dygn.. Så jag har haft att göra kan man säga.. Det har vart lärorikt och spännande, får man säga så? Låter makabert men som sjukvårdspersonal så är varje tillfälle ett utbildningstillfälle.. Eller utvecklingstillfälle låter bättre.. Man kan ju aldrig bli bra och van med nåt man aldrig stöter på.. Jaja vi har haft mycket att göra på jobbet i alla fall!
Träningen går också bra.. Kroppen blev riktigt slut i onsdags när jag körde dubbelpass.. Först Shape och sedan combat, trodde jag skulle få ett hjärtstopp faktiskt men det gick vägen! Hade världens jobbigaste tränigsvärk i hela kroppen på torsdagen tog mig dock ut på en löptur och körde ett armpass på gymmet men idag har jag vilat! I morgon blir det premiär på skidor, kul!
Alva är inne i en helt underbar period! Skitbra humör och äter huuur mycket som helst! Skönt att slippa gnäll.. Hon har nog haft yttetligare en utvecklingsfas för jag upplever henne mycket klokare och kunnigare nu och just att allt gnäll och frustration är borta! Så skönt! Nej nu blire sova och återhämtning! Sjukt laddad för i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0