Premiärtur

Jag har åkt skidor! Och som jag åkte skidor.. Som om jag aldrig gjort nåt annat juh! Riktigt roligt var det och jag längtar till nästa gång!
Jag och Alva har sovit i hofors.. I går var hi ute och åkte pulka hela em med anna sekins Jessica och hennes flickor! Det var jätteskoj! Alva har tjutit av skratt när vi vart ute.. Hon gillar när det går fort ner för backen precis som mamma och pappa!
Ska bli skönt att få gå och jobba i morgon och sen träna.. Vill tillbaka till gamla rutiner.. Den här helgen har vart helt åt helvete.. Livet är kaos! Jag är i min största kris ngonsin hoppas vi kommer hela ur den.. Nu är det full fokus på mig själv och min underbara tjej! Det här ska vi klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0