Semester

Jag är trött! Jag behöver semester! Om 3 veckor drar vi till fjälls! Fy fan vad det ska njutas! Massa skidåkning hoppas jag på och kanske en dag för lite snowboardåkning! Jag tänker ha Alva i pulka bakpå skidorna hoppas hon också kommer njuta! Sen direkt efter fjällen åker jag och 2 jobbarkompisar till Åland och hälsar på vår saknade kollega Sabina som flyttade dit efter jul! Det ska bli ännu roligare! Så jag har två resor att se fram emot nu i mars!
Idag försov vi oss vaknade 6:05 i stället för 5:15 men vi hann ändå var på jobbet 06:47 och då lämnade jg på dagis innan också! Inte dåligt, måste stängt av larmet i sömnen :/ nu på kvällen har vi tvättat och handlat lite. I morgon får vi middagsgäster! Mina fina vänner från Hofors kommer på besök ska bjuda på den supergoda kycklingen som jag bjöd Mange på här om helgen! Det ska bli så roligt! Nej nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och inte göra så mycket mer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0