Fuck off

Jag tror jag dör snart. För en jävla grisvecka jag haft på jobbet alltså! Stress och åter stress men det är kul! Pricken över i var idag när jg kom ut till bilen och fått en jävla p-bot!!!! För att parkeringstillståndet ej var synligt. Hur synligt ska det vara? Det sitter ju i vindrutan för fan! Usch så förbannad jag var. Efter jobbet var vi hem till emma Jönsson och snusade Bäbis :) Åhhh så underbar han är lilla Milton! Det var längesen man höll i 1 månads Bäbis nu, mysigt som bara den!
Nu har jag precis satt upp gardiner i vardagsrummet det är så fint här hemma nu :) jag är så nöjd och stolt över vårt nya hem! Alva sover sött i sin säng i sitt rum. I morgon jobbar Jag em så jag hoppas hon väljer sovmorgon! Tänkte springa och träna innan jobb. Hoppas vi får en lugnare em på jobbet i morgon så man åtminstonde hinner gå på toa eller Hejja på sina arbetskamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0