En sån helg

Helgen har gått snabbt, den gör tydligen det när man har roligt har jag hört! I fredags bjöd vi pappa M på mat det blev lax med pesto och pinjenöttet med färskpasta och citronsås ljuuuuvligt gott! På lördagen åkte jag och Alva hem till Hofors och hälsade på mor och far vi åkte vidare mot kupolen och mötte upp syster! Lördag kvällen avslutades hemma hos Mange till melodifestivalen. Idag har vi vart i högbo och grillat korv och promenerat runt sjön det var så mysigt och värt allt! Gud så lyckligt lottad jag är med världens finaste familj och vänner! Man ska verkligen inte gnälla för det finns dom som har det sämre.
I veckan som kommer aka det arbetas i vanlig ordning försöka få till lite träning jag har Alva hela veckan men vi är lediga på onsdag och torsdag så då kan hon följa med på gymdagiset så får jag göra nåt pass. På tisdag får vi middagsgäster och till helgen ska jag jobba!
Här kommer lite fina bilder från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0