TGIF

Aldrig någonsinn har väl det passat så bra som idag! Thank god it's friday!
En händelserik dag på arbetet med 3 hjärtstopp! Tiden bara försvann som den brukar kunna göra!
Är mentalt urladdad så egentligen borde jag gå och träna så kroppen blir likadan men jag skiter i det idag! Jag ska hem till min älskling och bli bjuden på 3 rätters.. Mamma ville låna Alva så det får hon, de ses ju sällan eftersom vi bor 5 mil ifrån varann ! Bara bra att hon kan vara trygg med andra vuxna! Men jag saknar henne redan :/
I morgon ska jag åka dit och hämta henne sen är vi lediga i 3 dagar!
I kväll blir det bara god mat slappna av och titta på american horror story en ny rysarserie som vi blivit rekommenderad! Vädret är skit regn och snö? Ska tydligen fortsätta så!
Nej nu ska jag åka och köpa mig en godispåse ;)


Kommentarer
Postat av: sabina

Hej gullhjärtat! Hoppas att du mår bra! Jag bara älskar den där tapeten, är det din?? Puss!

2012-04-22 @ 18:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0