Supereffektiv

Japp när man är barnledig får man passa på! Idag vaknade jag halv 7 pigg som en lärka Alva vaknade 7! Vi ade morgonmys och åt frukost och så lämnade jag henne på dagis till 10! Själv åkte kag vidare mot hemlingby och sprang 7 km avslutade med skidbacken upp, riktigt skönt var det! Det snöade i början men under turen vände det och blev solsken! Efter det åkte jag ner på stan och köpte nya inomhusskor som jag sneglat på! Ny var det erbjudande på dom + 25% som det är på allt inne på stadium nu! Så det blev halv priset, 500 spänn för ett par skor! Jg kunde bara inte motstå ;)
Sen har jag städat, lagat mat, slängt sopor, pantat burkar och nu tvättar jag! Man får en del gjort när man är själv. Saknar Alva så det gör ont men hon har ju så roligt på dagis och nu ska jag försöka vila lite inför nattjobb och funktionell träning i em. Måste prova nya skorna!
Nu har jag till och med påskpyntat! Jag har sån livsglädje igen, vårkänslor kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0