Redan slut?

Oj vad den här helgen gick fort då? Tyckte den nyss började.. På fredagen hade vi tacosmys!
På lördagen hade vi riktigt skitväder men jag trotsade snö och blåsvindar och tog mig en långtur i löparskorna det blev 1,6 mil och jag blev nöjd! Efter det åkte vi till köpis och strosade och på kvällen grillade vi! Så himla gott blev det!
Idag startade jag dagen med bodycombat och som jag körde! Svetten sprutade och det var så himla kul! Satte varenda slag och varenda spark och höll ut på varenda övning! Efter det tog jag och Mange en långpromenad medan Alva sov i vagnen! Det var ljuvligt väder! Efter det höll vi på ute! Jag krattade löv och Alva samlade upp dom i korgen.. Vi var ute i flera timmar!
I morgon ska jag jobba natt! På morgonen ska jag fixa klart papprena för norsk sköterskelegitimation och på em ska jag och Alva gå till boulognerparken och leka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0