Lördag

Oj jag sov till 8:30 i morse! När hände det senast? Grymt skönt var det men råkade sova över core träningen men hann lagomt ner till 60 min spinning! Uj vilket pass det blev! Låg på kräkgränsen hela tiden ;)
Nu har jag hämtat hem mitt lilla hjärta :) som jag lätt hade kunnat lämna kvar på Ica idag för hon skämde ut oss totalt! Hon skrek och kastade sig på golvet och låg där och tjöt bara för att hon inte fick åka bilkorgen i affären! En sån där kundvagn med bil under! Jag hade inga lösa pengar att lösa ut en sådan med :/ det slutade med att det blev ingen handling jag åkte hem med en skrikandes Alva under armen!
Nu ska vi göra oss klar för 40 årsskiva!

Såhär såg min tröja ut efter träningen! Ingen latsidan här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0