Ledig dag

Hade glömt att jag var ledig idag också! Segt att vara ledig på måndaar när de flesta jobbar! Vi började dagen med mys i sängen jag och Alva sedan åt vi frukost och satte igång med storstädning på fm. Vid 11 tog vi en pw med två av mina jobbarkompisar! Sen vart det lunch och sovdags för Alva. Jag passade på att tvätta min bil medan hon sov och även invändigt! Nu är den såååå fin igen!
Nu på em ar vi cyklat ner på stan och jag har tränat FT medan Alva vart på sats-dagis! Nu har vi precis badat och sitter och myser framför tv:n! Alva ska snart sova och jag ska börja packa inför sthlm kardiovaskulära vårmötet! Det ska bli skoj att få komma i väg och bo på hotell två nätter :)
Idag sa jag upp min lägenhet också :) vi ska bli sambos igen!!!! Pirrar i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0