Tidiga mornar

Ja nog är det nya tänder på väg allt.. Eller så har hon lagt till med en väldigt tråkig ovana.. Vi kliver upp halv 6 på morgonen =/ Och så lägger hon sig inte förrän kl 8 på kvällen.. Det har aldrig vart några probem att lägga henne vid 7 och i går sov hon före lunch så hon var vaken mellan 12 och 20.. Inte illa.. Men vad fan ska vi upp halv 6 å göra? Jaja det går ju över..

Nu ligger mina föräldrar på en strand i turkiet.. Härligt för dom! Hade gärna följt med om det inte vore för att jag jobbar nu.. Men dte är dom värda!

I går jobbade jag dagtur gick direkt upp till gymmet efter jobbet och det är nog något jag ska fortsätta med! Det var riktigt skönt.. Trodde jag skulle vara trött men jag fick ny energi där.. SUperskönt! 45 min biceps och triceps och lite mage.. Sedan gick jag hem och lagade middag, det blev lax med philadelfiaost och blomkål efter det tog jag och alva en springtur 5 km.. I dag ska vi ha utbildning på jobbet.. Olika program vi ska lära oss på datorn, olika register.. Piccline, brandutbildning och nya esofaguselektroden! Skoj! Efter det ska jag köra bröst och mera mage på gymmet.. I morgon jobbar M fm och jag em så då möts vi i dörren så då blire ingen träning om vi inte tar en springtur då..
Nej nu ska jag klä på mig och fixa till mig för utbildning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0