Post CAAA

Ja.. Det blev ingen CACA tur i helgen det blev CAAA i stället pha sjuklucka.. Jobbigt att kliva upp kl halv 6 varje morgon men fan vad man får ut mycket av dagen! Så jag gick upp kl 6 idag med på min lediga dag =) När klockan var 10 hade jag hunnit med att äta frukost, sprungit 5 km och tränat i 45 min, duschat och lagat lunch =) Skapligt! Sedan åkte jag och lilla A till Hofors och hälsade på vänner och sedan min farmor!
Alva håller nog på att få nya tänder för nu har hon slutat äta igen.. Korv är det enda man får i henne.. nu i kväll har hon fått falukorv och vita bönor! SJälv åt jag falukorv och stekt ägg med ost på.. 1 vecka LCHF nu och jag fick ett återfall i går =/ Smågodis måtte vara djävulens påfynd.. FAN! Det var inte ens gott.. Dåligt av mig.. Nya tag!
I går var jag på boxercise med en jobbarkompis.. Tror jag sträckte låret under uppvärmningen för dte känns =/ och idag har jag träningsvärk efter upphoppen igen.. FAN! Vad dåligt tränad jag är i benen.. Måste väl krypa till korset och träna lite ben på gymmet ändårå..

Annars mår vi bara bra! Träningen går fiiint och att jobba är kuuuuul! Jag tror jag funnit harmoni i mitt liv igen.. Så skönt att få ihop rutinerna kring jobb, träning och familj! Det kommer nog ruckas lite igen om 3 veckor när lilla A börjar på dagis, men då tar vi den fajten då!

Nu ska jag med gott samvete glida ner i soffan... UTAN smågodis...

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Heej! Tycker du är duktig med lchf =) Har du tips på frukost? har kört det lite då och då men går inte ner 1 kilo =P allt bra annars?

2011-09-21 @ 08:03:45
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0