Laddar inför långhelg

Igår Onsdag började vi dagen med 6 km löpning i Hemlingby, det är så otroligt vackert där.. Synd bara att de har sett björn så man springer ju inte och njuter direkt.. Innan jobbet körde jag rygg/bröst/mage på gymmet.. Och på em jobbade jag... Vi hade en bra em.. Idag har jag vart ledig så då tog vi en runda på köpis.. Tråkigt väder när det duggregnat hela dagen.. Alva sov middag 2 timmar då passade jag på att kika på Bridemaids =) En riktigt chickflick! Gud vad jag skrattade.. Sedan har vi vart och handlat och nu på kvällen åt vi grillade kyckling med avocadokräm.. Gryyymt gott! Idag köpte jag ketosstickor och det visade sig att kroppen är nääästan i ketos nu.. Några dagar till för omställning sedan ska nog färgen vara helt lila på den där stickan.. Har sedan i måndags gått ner 1,5 kg, bra där ;) Det är jobbigt när man är ledig, jag blir så grymt fikasugen då.. I kväll blir det faktiskt lite gotta eftersom jag kommer jobba hela helgen.. Det blir chockladmousse med valnötter, helt i LCHF stil..

I dag har jag vilat helt från träning, i morgon blir det löptur på morgonen och sedan gym innan eftermiddagspasset!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0