Fan och aj

Fan min förkylning vill inte lämna min kropp.. Det svider i halsen och det låter som om ja jag vet inte vad och näsan är täppt.. Jag ligger på sofflocket och gör absolut ingenting åt saken.. Bara tycker synd om mig själv och äter en massa onyttigt så jag får sjukt ont i magen och den är svälld som om jag vore gravid.. Bara skit just nu.. Äh så jag tog mig en vända på gymmet, trottsade förkylning (har inte direkt ont i halsen längre) och körde väldigt lätt bara för att få komma tillbaka sedan tog jag och alva en pw på kvällskvisten.. Men jag har ändå käkat blåbärspaj idag tills förbannelse och nu i natt när vi fikade på jobbet tog jag rostat bröd =/ Jag har ju inte ätit en brödbit på snart 6 månader.. Sjukt gott var det men fan inte värt det för nu har jag magknip... Jaja.. Var en sväng på stan idag jag köpte mig ett nytt träningslinne och en ny adidasjacka i ljusrosa med chockoranga ränder lite kläder till Alva och en present åt Anton.. Nya kuddar till soffan och nya gardiner.. På dollars hittade jag supersöta skålar formade som hjärtan för 10 kr st som jag bjöd mamma på blåbärspaj i.. och lite annat krimskrams.. Vardagsrummet behövde en facelift.. Det blir lila kuddar, gardiner och ljus.. Bytte ut det turkosa mot lila nu när det blir mörkare och murrigare utomhus.. Superint kommer det bli! Hann inte packa som jag hade trott, men det går nog snabbt i morgon och slänga i det som ska med.. Åhååå vad jobbigt det kommer bli att inte få umgås med gorumpan min.. Men men vi kommer ha så himla roligt så tiden går nog snabbt! Och jag har blivit beroende av wordfeud! Snabbt som attan gick det.. Skitkul är det! Men svårt.. aja.. Nej nu ska jag jobba vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0