En sån dag

Vilken dag vi har haft på jobbet! Stressigt, dåliga patienter och massor att göra! Har haft två klippor med mig så vi fixade ihop dagen till slut ;) Har sjuuuk träningsvärk i benen sedan igår, upphoppen och benböjen gjorde sitt.. trodde jag hade bra tränade ben men icke! Efter jobbet åt vi en god middag, kyckling med krämig sallad som M gjort.. Supergott! Efter det släpade jag mig ut på en springtur.. Det gjorde susen.. Förstod att om jag sätter mig i soffan så kommer jag aldrig upp.. Så direkt efter middagen tog jag ett varv runt boulognen 5 km med Beyonce i lurarna som fick mig att rensa huvudet ordentligt! När jag kom hem badade jag och Alva tillsammans.. Hennes prickar är så gott som borta nu, lite ljusa märken efter dom bara.. Idag hade hon haft besök av kompisen Milton från sandviken.. Och så hade hon och pappa M vart ute på tomten och staplat mera ved..

I morgon arbetar jag eftermiddag så det ska bli skönt att få morgonen med lilla Alva =) träning på plan 13 innan jobbet..
I kväll har jag grymma sockercravings.. Men jag ska stå emot! Det blir ett kvällsmål med kesella, valnötter och lite hallon! Det borde släppa snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0